Sherlock•셜록 (Clue+ Note)_종현의 셜록 한 소절(Jonghyun singing 'Sherlock')



[TRANS] Jonghyun singing ‘Sherlock’ Clue+ Note 120315 -

Hello everyone I am SHINee’s Jonghyun
Today i will share something with everyone and it’s
Our 4th Mini album’s Sherlock highlight to let everyone hear , the highlight part
(in the back ground: Key & Onew: Wow~~~ Taemin: Highlight’s)
That Highlight segment i shall sing the chorus
Start singing now
I’m a little shy , let’s do a little vocal sound
adjustment !

Singing: Oh ~~ I’m curious yeah~~ photo of you

Alright till here , it’s Live you must believe it it will be recorded in the CD , Live believe it
I am still good at singing right
Taemin ahh

deng deng deng deng

Today is Jonghyun’s Singing Practice

[indo translet]


Jonghyun bernyanyi 'Sherlock Clue + Catatan 120315 -

Halo semua Saya Jonghyun SHINee
Hari ini saya akan berbagi sesuatu dengan semua orang dan itu
Album ke-4 Mini kami Sherlock sorot agar semua orang mendengar, bagian sorot
(di belakang tanah: Key & Onew: Wow ~ ~ ~ Taemin: di Sorot)
Itu segmen Highlight saya akan menyanyikan paduan suara
Mulai bernyanyi sekarang
Aku agak malu, mari kita lakukan sebuah suara vokal sedikit
penyesuaian!

Menyanyi: Oh ~~ I’m curious yeah~~ photo of you

Baiklah sampai di sini, ini Live yang harus percaya itu akan disimpan di CD, Live percaya
Saya masih baik bernyanyi tepat

Taemin ahh

deng deng deng deng

Hari ini adalah Praktek Bernyanyi Jonghyun

Cina Terjemahan: mrshinee 萌萌

Inggris terjemahan Forever_SHINee

Tidak ada komentar:

Posting Komentar